Моят планер // Идеи как да попълвате планера си








Здравейте отново!

Още преди около месец попитах част от вас в инстаграм дали искат още една публикация свързана с планирането и изненадващо за мен - почти всички казаха, че искат.
И затова днес постът е именно за това как попълвам планера си и няколко идеи за по-креативните от вас.
Преди около месец-два се сдобих с нов планер и то от български бранд. Винаги съм била от хората, които се радват на планерите на всички ютюбъри и блогъри и съм се ядосвала защо и в България нямаме подобни. 


Но това беше преди да разбера за Creatoria brand, които напълно покриват очакванията ми - предлагат красиви планери, с всички необходими полета и разделения и като допълнение- имат и  страхотни лепенки, с които да направиш планера си по-интересен. Изключително доволна съм и го ползвам с удоволствие.  От скоро брандът предлага и специални фитнес планери, което също смятам, че е страхотна идея и събуди интересът у мен. Попринцип не съм от хората, които записват много тренировките си и като цяло процеса на трениране и хранене, но може би точно такова нещо би ми помогнало отново да влезна в график и да дам нов старт на спортуването. 




















Лятото наистина голяма част от хората нямат много ангажименти, но все пак, ако сте като мен и обичате да записвате плановете си - ще намерите полза и през лятото за планерите.
За тези от вас пък, които не искат да харчат пари за планери, един най-обикновен тефтер/ тетрадка също биха свършили страхотна работа.
Прикачила съм снимки как аз съм попълнила своя планер, а отделно имам и няколко снимки, на които ви давам няколко идеи за по-артистичен начин да направите планера си.












Comments

Popular Posts