Don't stress, do your best // Plan with me

Hey there!

Today I will share with you a little bit different post. About a month ago a girl texted me on Instagram and suggested that I write a post about how I organize my planner. I think that the month of January is the perfect time for this, because at the beginning of the year many people make New Year's resolutions and very often one of them is to be more organized.


I'm a huge fan of planners! I've been using one for about 3 years, and I'm really in a stage where I wouldn't be able to deal with everyday life without it
. The past two years I used an ordinary notebook and I used to design everything inside it by myself, but this year I bought a planner from the store. It really helps remember what I have to do and keeps me organized. I am the kind of person who cannot work in chaos but everything must be strictly structured.
I'll show you how my planer looks inside and what I use each of the fields for. This agenda is a bit strict structured and it has no spacefor doodles, but for the more artistic ones I have some suggestions , too.


At this stage of my life all the work I have to do is related mainly to school and it is very useful to have a place where I can write the dates of all of my exams. Every day I write down what I have to study for which motivates me to do all my tasks. There's a life hack which says if you write it down on paper there is a bigger chance to do it, definitly works for me



As for the planner - I got it from Stradivarius and it's very handy because it has soft covers. It isn’t too big or too heavy and you can take it with you everywhere. I noticed that since I bought it ( which was at the end of September), they restock it all the time in different colors.

As I said, you can take more pleasure in making a planner by yourself. I personally cannot say what I enjoy more. I love drawing and working a little bit more creatively. If you want something more unique, which looks the way you like it - use your imagination and make yourself a planner. I personally find it difficult to start something like this, but that's why Pinterest really helps and inspires me. There you can find many ideas on how to make your agenda. Write "Bullet journal" or something similar and you will find inspiration right away.

I hope that today's post is useful for at least one of you and motivated you to be more organized in 2018.
If there is anything you would like me to write about, you should definitely let me know!

Until next time, Julia

Здравейте!

Днес ще споделя с вас един по-различен пост. Преди около месец едно момиче ми писа в Инстаграм и ме помоли да напиша пост за това как попълвам своя планер. Месец януари ми се стори перфектния момент за това , защото именно през началото на годината много хора си поставят цели , които да постигнат през идната година и много често една от тези цели е да бъдат по-организирани.


Аз съм огромен фен на планерите ! От около 3 години ползвам и наистина вече съм в етап , в който не бих се справила без такъв. Изминалите две години си купувах най-обикновен тефтер и сама правех всичко отвътре , но тази година заложих на готов. Наистина много ми помага да не забравям какви неща имам за вършене и да съм по-организирана. Аз съм от типа хора , които не могат да вършат работата на хаос , а всичко трябва да е стриктно организирано.
Ще ви покажа как изглежда моят планер отвътре и за какво ползвам всяко от полетата. Този планер е малко по-стриктно организиран и няма място за рисунки , но за по-артистичните от вас също имам няколко предложения.

На този етап задълженията ми са все във сферата на училище и определено ми е страшно полезно да имам място , на което моментално да записвам кога имам контролни и изпитвания. Също така всеки ден си записвам какво имам да уча за деня , което ме подтиква да свършва всичко. Старият трик с това , че ако запишеш нещо на хартия има по-голям шанс да го свършиш определено работи за мен.




Що се отнася до самия планер - взех го от Страдивариус и е изключително удобен , защото е с меки корици. Не е много голям или тежък и лесно мога да го нося навсякъде със себе си. Направи ми впечатление , че от както си го купих (края на Септември) в магазина постоянно зареждат от него и то различни цветове. Така че , ако ви харесва - няма какво да чакате.

Както казах може да ви доставя по-голямо удоволствие сами да си направите планер. Аз лично не мога да кажа кое ми харесва повече. Много обичам да рисувам и да действам малко по-креативно. Ако и вие искате нещо по-уникално , което изглежда както на вас ви харесва - развихрете въображението си и сами си направете планер. Аз лично трудно започвам от раз да рисувам нещо такова , но затова сайтът Pinterest много ми помага и вдъхновява. Там можете да намерите много идеи как да направите своя планер. Напишете “monthly bullet journal” или нещо в тази посока и веднага ще намерите инспирация.
Надявам се днешния пост да е бил полезен на поне един от вас и да ви е мотивирал да сте по-организирани през 2018.

Ако има нещо , за което бихте искали да прочетете пост от мен определено ми пишете и споделете идеите си !


До следващия път , Джулия

Comments