How to spice up your boring sweaters / Winter #ootd


Здравейте отново!

След като тази седмица се оказа доста лежерна за мен, реших да се включа тук с една бърза аутфит идея.
Попринцип съм огромен фен на всякакви дебели и обемни пуловери, даже бих казала съм маниак. Вече ми е трудно да ги побирам в гардероба, но все пак продължавам да купувам още ... Но какво да се прави- в магазините постоянно се появяват нови, които са любов от пръв поглед! В момента например съм хвърлила око на 2-3 от Reserved и Mohito, но с цялата воля, на която съм способна, се въздържам и няма да си взема повече... засега.
Както и да е - исках да кажа, че зимата всеки мой тоалет включва някой топъл пуловер. Този, който е от днешната визия, имам от 2-3 години и помня колко много го харесах в магазина. Но тази година определено ми се струваше доста семпъл и скучен и някак си все оставаше като последна опция.
Обаче след като един ден, за пореден път, търсих вдъхновение в Pinterest, попаднах на чудесната идея да разчупим скучните пуловери с някой интересен колан! Стори ми се просто гениално и когато видях въпросната картинка, първото, което ми изникна в главата, беше именно този бял пуловер.
И така се роди идеята за този аутфит. Черни “кожени” скини панталони, чорапи и чанта в същия цвят като колана и зимно палто. И...voilà. Бърз, лесен и интересен тоалет.
Аз лично подозирам, че често ще използвам този лесен трик да разчупвам визиите си, надявам се и вие да сте получили доза модно вдъхновение!

 Колан: Stradivarius / Панталон: Stradivarius / Чанта: Pull&Bear / Обувки: Zara / Палто: Mohito




Comments

  1. Това е страхотна идея! Аксесоарите винаги внасят необходимата доза стил и индивидуалност на тоалета. На твое място, обаче, не бих носила тази чанта, става прекалено. Избирай само един елемент, който да бъде "героят" на облеклото ти и един негов другар, който да го подкрепя. Чантата в случая седи като натрапник. ;) Весели и прекрасни празници ти желая!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за мнението! Желая и на теб хубави празници !:)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts