In appreciation for 2017

 Hey , guys !
 
It’s December, Christmas is in a week and 2017 is almost over! How exciting and frightening at the same time. It’s so strange how fast time flies.
Today I decided to share with you 5 things I love about 2017. It was a very interesting and emotional year and I definitely learned a lot.

So here are 5 reasons why I will remember it :

1. As I said - it was a very emotional year. Some bad things happened that taught me that life goes on no matter what. But also the year was filled with many amazing moments that made me very happy and showed me how wonderful life can be.

2. traveled a lot. At the beginning of the year I went to Bansko with my family and we went skiing there. During the spring I explore some amazing places in Europe with friends - we visited Budapest, Prague and Vienna. This was one of the greatest trips I have had so far. In the summer I traveled a lot as well - I went to Black sea shore a couple of times and at the end of the summer I visited Thasos (Greece). It was amazing to have the opportunity to visit so many wonderful places.

3. I spent more time with my friends and I‘ve learned how important they are. No matter if they’re far away or live near you, friends are very important and we should appreciate them. I am very thankful for them and how supportive they are .






4. I finally found the courage to pursue my dreams. I am finally doing what I love. I have always enjoyed taking photos or being in front the camera and I have always liked the idea of writing but  I was afraid to do it. And now I am making one of my dreams come true - I have a blog. I’ve learned that I shouldn’t be afraid to do what I love and that the right people will always be by my side. I am looking forward to make all my dreams reality

5. I’ve learned to accept and love myself. Something that is so important for every single one of us.  I am sure that I will always be struggling with this but I’ve learned that if you want others to accept you, you have to accept yourself first. I also learned that you shouldn’t compare yourself to the others and to their expectations.








To be honest- it wasn’t the best year, but I enjoyed it and I appreciate everything that happened to me. I learned a lot and I am very thankful for all the people in my life that share 2017.

I can’t wait to see what 2018 has for me !

See you soon , Julia

 


Здравейте отново !

Декември е, Коледа е след седмица , а 2017 е към края си! Колко вълнуващо и стряскащо едновременно! Толкова е странно колко бързо лети времето.
Днес реших да споделя с вас 5те неща, заради които обичам 2017 година. Беше много интересна и емоционална година и определено научих много.


Ето 5те неща, с които ще я запомня:

1. Както споменах - беше много емоционална година. Случиха се някои не много хубави неща, които обаче ме научиха, че животът продължава въпреки всичко. Но , разбира се , имах и много невероятни моменти, които ме направиха много щастлива и ми показаха колко прекрасен е животът.


2. Пътувах много! В началото на годината със семейството ми отидохме до Банско , където карахме ски. През пролетта имах възможността да посетя някои невероятни места в Европа с приятели - посетихме Будапеща, Прага и Виена. Това беше едно от най-хубавите ми пътувания до сега. През лятото също пътувах  много - отидох няколко пъти на море в България и в края на лятото посетих Тасос (Гърция). Наистина беше страхотно , че имах шанса да посетя толкова прекрасни места.



3. През 2017 прекарах повече време с приятелите си и ги оцених още повече. Без значение дали живеят далеч или са точно до вас - приятелите са много важни и трябва да ги ценим. Изключително благодарна съм за тях и за подкрепата им.






4. Най-накрая намерих смелостта да преследвам мечтите си и да правя това, което обичам. Винаги съм обичала да правя снимки или да съм пред камерата и винаги ми е харесвала идеята да пиша, но все се страхувах да го направя. И сега правя една от мечтите си реалност - имам блог. Научих, че не трябва да се страхувам да правя това, което обичам и че правилните хора винаги ще бъдат до мен и ще ме подкрепят.

5. И не на последно място - научих се да приемам и обичам себе си. Нещо, което е толкова важно за всеки един от нас. Сигурна съм, че това е нещо , с което винаги ще се боря, но разбрах, че ако искаш другите да те приемат какъвто си, първо трябва ти сам да го направиш. Не трябва да се сравняваме с другите и с очакванията , които имат към нас.







Ако трябва да съм напълно честна - не беше най-хубавата година, но й се насладих и оценявам всичко, което ми се случи . Научих много и съм много благодарна за всички хора в живота ми, които споделиха тази година с мен.

Нямам търпение да разбера какво ме очаква през 2018 !

До следващия път , Джулия

Comments

Popular Posts