My 19th Birthday


Hey guys!

In today’s post I am going to do a recap of my birthday, or actually my birthday week ! Yes- I celebrated my birthday a whole week, kind of. I am the type of person who prefers to celebrate by taking their friends to some restaurant rather than to the club. So that’s what I did.

I began celebrating with my boyfriend. My birthday was on Tuesday and after school we went to “La Cattedrale” which is a restaurant right by Aleksandar Nevsky Cathedral. The view is amazing! After we had lunch there we walked around the city centre which is my favourite thing to do! And I finished the day by celebrating with my family- what a great way to finish a perfect day!



















Friday was the day when I celebrated with my best friends. I took them to my all time favourite place - Made in blue. It was very cool because at that time of the day there weren’t so many people so we were alone. And that means a lot of pictures! Haha, and laughing out loud a lot! The food was amazing and we had so much fun together , as always! I really missed one of my friends there, but she couldn’t celebrate with us. However, she was spiritually there!
 

















And the last day I celebrated my 19th birthday was Sunday when I took other close friends of mine to another place I love. We went to Fabrika Daga and had a delicious brunch. We laughed a lot, ate delicious food and walked around the city - what more to ask for!
















My birthday was amazing! My friends and family tried so hard to make me happy and I am endlessly grateful for that! I tried to capture a lot of these amazing moments , but of course- the best moments can’t be captured. I even had the idea of making a short video but I was living in the moment and I didn’t feel like filming everything. But I hope you enjoy the photos that I have put in this post because they are some of my favourites!

 




















Здравейтее!

В днешната публикация ще ви разкажа как прекарах рождения си ден или всъщност как мина моята “рождена седмица” , защото наистина празнувах рождения си ден цяла седмица. Аз съм от типа хора, които предпочитат да отпразнуват, като почерпят приятелите си в някое хубаво заведение, а не в някой клуб. Точно това и направих.

Празненството започна с моя приятел. Рожденият ми ден се падаше във вторник и затова първо бях на училище, но след това отидохме да обядваме в "La Cattedrale", което е заведение, намиращо се точно до катедралата Александър Невски. Гледката е невероятна! След като хапнахме така любимите ми Талиатели, решихме да се разходим из центъра на града, което е едно от най-любимите ми неща! След това вечерях със семейството ми - какъв по-хубав начин да завършиш перфектен ден!




















Петък беше денят, в който празнувах с най-добрите ми приятели. Реших да ги заведа в любимото ми заведение - Made in blue. Получи се супер, защото по това време на деня нямаше толкова много хора, така че бяхме сами в стаята, в която седнахме. А това означава много снимки! Храната беше много вкусна, а ние се смяхме и забавлявахме заедно, както винаги! Доста ми липсваше една от близките ми приятелки, но тя нямаше възможността да празнува с нас, но пък беше там духом!


И последният ден, в който празнувах 19-тия си рожден ден, беше неделя, когато почерпих другите ми близки приятели на друго любимо мое място. Отидохме във "Фабрика дъга". Смяхме се много, ядохме вкусна храна и се разхождахме из града - какво повече да искам!

















Рожденият ми ден беше страхотен! Приятелите ми и семейство ми се постараха  да ме направят щастлива и аз съм безкрайно благодарна за това! Опитах се да уловя с телефона много от тези невероятни моменти, но разбира се - най-ценните и хубави мигове не могат да бъдат уловени с камерата. Имах дори идеята да направя кратък видеоклип, но предпочетох да изживея всичко на момента и да не го заснемам. Но се надявам, че ще успеете да усетите емоцията чрез снимките, които съм прикачила в тази публикация.

Comments

Popular Posts