Любими занимания за студените дни


След като вече падна първият сняг тази година, реших, че е време да напиша кратък блог пост с предложения какво да правим през студените дни.
Знам, че доста хора не харесват зимата, но според мен е защото не знаят как да се възползват от нея.  И студеното време има своя чар, просто трябва да си позволим да го видим, за да му се насладим.

Първо в списъка ми за задължителни занимания през зимния сезон е посещение на Немския коледен базар пред Народния театър. Няма да изпадам в обяснения на всички неща, които харесвам на Weichnachtsmarkt, тъй като миналата година написах цял пост посветен на него.(тук) Само ще кажа, че чакам с нетърпение да се стопля с чаша малиново греяно вино от там!

Други места в центъра, които носят много уют са Starbucks, Costa и Memento. Всички говорят за топлия шоколад Коледна гора в Costa и има защо! За мен този шоколад е самото въплъщение на Коледа и го препоръчвам и с двете си ръце. Starbucks пък винаги е добра алтернатива за вкусно кафе и е перфектното място, където можем да се стоплим след като сме се насладили на заснежения Народен театър или на хубавата коледна украса на Витошка и НДК.
Заведенията на Memento също се намират на удобни места, където да се стоплим след разходки в центъра с най-вкусния топъл шоколад или хубав чай (и една препоръка от човек, който не е голям фен на чайовете - чаят Very Berry е наистина много вкусен!).

Друг любим начин за прекарване на зимните дни е на кино. Сега съм си набелязала да гледам анимационната версия на Гринч, но съм сигурна, че тепърва ще има интересни филми.


Като човек обичащ хубавите заведения и вкусната храна, няма как да не споделя с вас и заведенията, които ми носят щастие и уют на душата през зимата. ХлеБар и Фабрика Дъга 2 определено са начело на класацията - винаги пълни с хора, с аромат на вкусна храна и топли като вкъщи - какво повече да искаш през тези месеци?
Други любими места са GreenDeli, където си взимам огромно капучино и хапвам някой вкусен кекс, 2 Giraffes- където не пропускам невероятното им брауни и PizzaPalace, където се наслаждавам на вкусна паста.



Последните ми предложения за студените дни са неща, които аз самата все още не съм изпробвала, но са в моя to-do лист за идната зима. Първото е да посетя така актуалното в момента DaliVino, чиято концепция е да рисуваш докато се наслаждаваш на чаша вино. Всеки път има различна картина, която трябва да пресъздадеш, като предварително избираш коя тема ти допада най-много.  Другото местенце е Matzalo - едно сладко ателие, в което отиваш и рисуваш върху чаша, чиния, купичка, която после си остава за теб.
















Това са някои от нещата, които обичам да правя през дните, които са твърде студени за дълги разходки навън. През това време на годината винаги търся уютни места, в които да се стопля и да се видя с някоя приятелка и именно тези местенца са се превърнали в мои любимци. Споделете и вие ако имате любими занимания или места през зимата!

Comments

Popular Posts