Hey , it's Julia

Hey , there ! It’s so awesomely strange that I am writing a blogpost ! If you knew for how long I have wanted to do this …

My name is Julia , an 18 years old girl with big dreams. Such a cliché , I know , but it is true. Since I remember myself I have such big dreams and through the years the only thing that has changed is that now I know how I will make them become true.
I am one of the most stubborn and peristant people and no matter that sometimes this can be a bad quality , it helps me a lot when I want to do something. That’s why I will never let my dreams go and I won’t stop till I make them reality.
If you wonder why my blog’s name is ‘It’s bizarre’ , it’s because recently my closest people started describing me as a very strange person. And I guess I really am. My friends say I am nothing in common with what I look like. My look , my clothes , my pictures – no matter I think they kind of describe me , I as a person am very different.
I am starting this blog because I want to share my thoughts , my passion and for me it is a canvas to express myself in my favourite ways – pictures and writing.
Keep up with me during my journey of chasing of my dreams.

Till next time, Julia



 Здравейте ! Толкова странно прекрасно е , че пиша пост за блог ! Ако знаете от колко време искам да направя това ...
Казвам се Джулия , осемнадесетгодишно момиче с големи мечти. Такова клише , знам , но е самата истина. Откакто се помня имам най-големите мечти и през годините единственото , което се е променило е , че сега знам как да ги превърна в реалност.
Аз съм един от най-инатливите и упорити хора и независимо , че това понякога би могло да е лошо качество , много често тези качества ми помагат да постигна това , което искам. Именно заради това никога няма да се откажа от мечтите си.
Ако се чудите защо името на блога ми е „It’s bizarre” – защото от известно време най-близките ми хора започнаха да ме описват като „странна“. И предполагам наистина съм. Приятелите ми казват , че нямам нищо общо с човека , който изглеждам , че съм. Външния ми вид , дрехите ми , снимките ми – независимо ,че за мен това са начини да се изразявам , съм много различна от очакваното.
Започвам този блог ,защото искам да споделя мислите си и  увлеченията си и за мен блогът е платно , върху което да изразя себе си по любимите ми начини – снимки и писане.

До следващия път , Джулия

Comments

Popular Posts