Little things that make me happy

Hey there !

Recently I am thinking what means to be happy ? Does it mean you are unhappy when the things in your life are not going right ? After a lot of thinking I realized that for me happiness doesn't mean perfect life. When my life isn't going right I find happiness in the little things.
So here is a list of 20 things that make me happy :
1. Sunrises
2. Coffee early in the morning.
3. Big portion of my favourite breakfast.
4. Ice cream.
5. Talking to my mom.
6. Sharing your meal with someone.
7. Listening to my favourite songs and singing to them.
8. Tulips.
9. The sun shining in my room.
10. Butterflies in the stomach.
11. Sunsets.
12. Trying new restaurants.
13. Fresh haircuts.
14. Being on time.
15. Snow.
16. Walks on sunny days.
17. Buying new magazine.
18. Drawing something and actually like it.
19. The feeling after a good workout.
20. Spending hours with friends without realizing it.

That's for today , friends !
Till next time , Julia



Напоследък си мисля какво означава да бъдеш щастлив? Означава ли, че сте нещастни , когато нещата в живота ви не вървят добре? След много мислене осъзнах , че за мен щастието не означава перфектен живот. Когато животът ми не върви, намирам щастие в малките неща.
Ето списък от 20 неща, които ме правят щастлива:
1. Изгревите
2. Кафето рано сутрин.
3. Голяма порция от любимата ми закуска.
4. Сладоледа.
5. Да си говоря с мама.
6. Да споделя яденето си с някого.
7. Да слушам любимите си песни и да пея на тях.
8. Лалетата.
9. Когато слънцето свети в стаята ми.
10. Пеперудите в стомаха.
11. Залезите.
12. Да опитвам нови ресторанти.
13. Новите подстрижки.
14. Да съм на време.
15. Снегът.
16. Разходките през слънчевите дни.
17. Купуване на ново списание.
18. Да нарисувам нещо и всъщност да го харесвам.
19. Чувството след добра тренировка.
20. Прекарване на часове с приятели, без да го осъзнавате.

Това е от мен за днес ,
До следващия път , Джулия

Comments

Popular Posts