Един месец - много събития


 Здравейте!

От доста време не съм писала тук ... Почти месец! Като се замисля е много време, а всъщност мина толкова бързо.
Последният един месец беше наситен със събития и емоции и някак непланирано любимите неща като блога и инстаграм останаха на заден план.
В днешния пост ще споделя с вас някои от най-интересните неща, които преживях през изминалите седмици и как се стигна до това да не намеря енергия и вдъхновение да правя това, което обичам.

Още в началото на май месец ежедневието ми започна да се променя - училището свърши и дните ми рязко се освободиха. Но...за кратко.

Около 10 май спонтанно реших да кандидатсвам за една работа и така след 5 дни беше първият ми работен ден.
На 15 май на обяд беше изпращането ми в училище, което беше доста хубаво и леко емоционално. Но 15 май не е просто денят на изпращането ми - това беше и денят, в който излезна първата ми публикувана статия в списание, а следобедът беше и първият ми работен ден.
И така в рамките на ден- два се случиха едни от най-вълнуващите неща.
Тази година кандидатсвам да уча журналистика и за мен беше огромно постижение да публикуват моя статия. На тези от вас, на които им е интересно да прочетат - все още можете да си купите майския брой на списание Grazia!









А що се отнася до работата- определено бях решила, че искам да работя през лятото, но всичко се случи по-бързо от очакваното. Хубавото е, че успях да започна работа точно там, където се надявах, а именно в магазин Страдивариус.
Покрай всичките емоции свързани със списанието и работата дойде ред и на матурите,а после и на бала. Толкова много събития за толкова кратко време!
За бала сега няма да говоря много, защото в следващия пост ще споделя с вас снимки и ще разкажа за преживяването си.





Като цяло през изминалия месец ми се случиха толкова много неща и ежедневието ми се промени до такава степен, че неизбежно изгубих ритъма, по който живеех.
Последните няколко дни си казах, че е крайно време да открия нов ритъм на живот, в който да имам време и енергия за всичко, което ме кара да се чувствам добре.
Взех и решението оттук нататък да пиша в блога само на български, тъй като за мен блогът е мястото, в което пиша за всичко, което ми е на сърце и когато превеждам текста на английски - никога не се получава напълно по начина, по който го чувствам.
Когато пиша на български е по-лично и именно това е целта на този блог.
Изминалият месец донесе множество промени за мен и това лято определено бележи един нов период в живота ми.

Очаквайте следващият пост за бала съвсем скоро !



Comments

  1. tedi.todorova.359Sunday, June 03, 2018

    Звучи прекрасно! Пожелавам ти още много успехи, които да пълнят душата ти и красиви текстове като този, които да разкриват все нови и нови, кои от кои по-хубави, емоции и преживявания!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много благодаря за милите думи! За мен е удоволствие да споделям емоциите и преживяванияга си тук! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts