Септември - понеделникът на годината


Здравейте и здравей, Септември!

Да, да - всички си го мислим : колко бързо лети времето, как така е вече Септември!?
Е, почти мина и това лято. Но тази година за мен Септември вече няма същия смисъл. Досега, през целия ми живот, този месец е означавал начало на училище и край на ваканцията. Изключително странно е, че тази година вече имам още един месец, в който да почивам.
Започвам университет на 1 Октомври, но това не означава, че Септември е променил напълно същността си. 
През изминалия месец попадах няколко пъти на цитата “Август е следобедът на годината” и трябва да призная, че е доста хубаво казано.
Но ето моя интерпретация на този цитат - “Септември е понеделникът на годината”.

Това е месецът, в който се завръщаме на работа или започваме училище. Това е месецът, в който всички се опитваме да си откраднем последни глътки почивка и ни е трудно все още да възприемем, че “новата седмица” е започнала.Но както съм ви споменавала - аз обожавам понеделниците! Винаги съм обожавала и Септември.

Аз бях от онези деца, които винаги са чакали с нетърпение да започнат училище.  А този месец винаги е бил и съпътстван от пазаруване на тетрадки и химикалки, които определено са другото нещо , след дрехи и храна, за което обичам да харча парите си ! 

Септември е и вдъхновение ! Септември е онова ново начало, от което се нуждаем след лятната меланхолия. Мотивацията да започнем отново да гоним целите си и да си поставим нови такива. Мотивацията да бъдем по-добри от миналата година.
Също така през Септември есента започва да се проградва, особено през нощите , които са далеч по-хладни от дните. Дръвчетата придобиват онези топли, златисти нюанси и ни напомнят, че съвсем скоро ще е време за по-дебели и топли дрехи. Навън започва да се усеща онзи уют, който винаги съпътства есента, и ни кара да си мечтаем за топли напитки и за всички вкусотии с тиква, които носят вкуса на този сезон.

Затова съм изключително развълнувана да посрещна този месец! Имайки  предвид, че тази година мога да се възползвам от всичките му 30 дни - възнамерявам да се опитам да направя всичко, което през лятото не успях и да се настроя напълно както за този любим период от годината, така и  за онова по-голямо начало, което ми предстои , наречено университет.
 В инстаграм профила ми днес стартира giveaway за началото на Септември. Можете да се включите тук.

Comments

Popular Posts