Есенно модно вдъхновение // Идея за тоалет


Навън вече е доста студено и въпреки че нямам нищо против тези студени дни, щеше да е хубаво, ако имахме няколко дни като преход между лятото и есента.
Днес ще ви предложа тоалет, който е подходящ именно за онези малко по-топли есенни дни. Разбира се, ако сте чели и предишни мои публикации тук, ще знаете, че съм фен на наслояването на дрехи, така че и този тоалет с яке и шал може да бъде носен и при по-студено време.




















Плисираните поли са тотален хит тази година и затова аз продължавам и есента да ги нося. В днешния пост съм я съчетала с тънка ефирна блуза, но възнамерявам да пробвам комбинации и с различни пуловери. Това е нещо, което ще ви покажа по-нататък, днес нека се фокусираме върху комбинацията от тънки материи.


Попринцип силно вярвам, че когато носиш широк панталон/пола, блузата трябва да е по-тясна и обратното, но точно тук смятам, че полата и блузата си паснаха перфектно.
Блузата е с така любимото ми паднало рамо и стои изключително нежно. Комбинацията от розово и червено ми е много любима отдавна и точно този нюанс на червеното е един от най-есенните цветове според мен.
И завърших тоалета с едни от любимите ми есенни обувки и чантата, чийто цвят също крещи “есен”.




Comments

Popular Posts