Моите модни must-haves за есента


Преди около месец попитах тези от вас, които ме следват в инстаграм дали биха искали да напиша блог пост за моите модни must-haves за есента и неочаквано много хора бяха заинтригувани от темата! Нямам добро оправдание защо ми отне толкова време да напиша публикацията, но ето че най-накрая е тук! Така че ето моите 6 любими модни атрибута този сезон:

1.Кожено яке
За мен няма по-есенна връхна дреха от коженото яке! Факт е, че може да бъде носено почти целогодишно и е една от онези дрехи, които всяка жена трябва да има в гардероба си, но определно есента ни дава най-много начини за комбиниране.

 2. Шал
Това е аксесоарът, без който не излизам! Той е перфектната добавка към коженото яке- не само придава много стилен вид, но и наистина топли. През годините събрах цяла колекция от шалове, но тази година си купих този, който е бял с жълти акценти. До края на публикацията ще разберете, че през есента „горчицата“ е моят цвят!























3. Блуза с дълъг ръкав
Въпреки че повечето хора свързват есента с пуловерите, аз по-скоро я свързвам с тези блузи с дълъг ръкав, които са една идея по-дебели. Обожавам пуловери, но те са по-скоро essential за зимата. През есента обичам да комбинирам тези блузки с различни връхни дрехи и елечета и мисля, че придават много изчистен и стилен вид. А и дебелината им е перфектна за този сезон, тъй като зимата е твърде студено за тях.
 





















4. Обувки
Тъй като не знам точно как да опиша този тип обувки, съм се погрижила да се видят добре на снимката. След кратко проучване стигнах до извода, че наименованието им май е „тип блюхер“ или както аз бих ги описала - по-нестандарния вид на класическите оксфордки. Имам два чифта- едни черни с панделка и едни сребристи и двата се превърнаха в  задължителна част от тоалетите ми.

5. Интересни чорапи
И понеже носейки любимите ми обувки разбрах, че чорапите ми неизбежно ще се виждат, реших да не залагам на най-обикновени черни и скучни, а на чорапи с интересна шарка. Така през последната една година се превърнах в маниак на тема чорапи! Обожавам да нося различни шарки, които са като акцент на всеки тоалет. Тази есен започнах да ги комбинирам и с най-обикновени гуменки и стои много оригинално.

















6. Жълта раница
От самото начало съм фен на тенденцията да заменим дамската чанта с  раница, но тази есен още повече се влюбих в този тренд. Както споменах (и както виждате на снимките), през есента жълтият цвят е доминантен в гардероба ми. Още в началото на сезона се сдобих с жъллта раничка и не мога да спра да я нося! Супер удобна, побираща повече от очакваното и перфектен щрих на повечето ми есенни визии.

























Това са основните ми модни атрибути през есента. Надявам се да сте получили поне малко вдъхновение да разчупите тоалетите си и да експериментирате с цветовете!:) 



Кожено яке- Zara
Блуза- Stradivarius
Дънки- Stradivarius
Шал- H&M
Раница- Pull&bear
Колан- Stradivarius
Чорапи- Oysho

Обувки- Zara

Comments

  1. Обожавам тренда с жълтите раници, скоро си купих и си ходя навсякъде само и единствено с нея! Освен удобна е и супер готин аксесоар към тоалета. Същото се отнася за шаловете. Топло, студено, задължително допълнение към аутфита е! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Напълно съм съгласна! Категорично това са любимите ми аксесоари през есента! <3

      Delete

Post a Comment

Popular Posts