Малки стъпки за щастлива есен


Здравейте!
Днес е специален ден за мен тъй като става една година от както започнах блога! Толкова бързо мина това време и е наистина невероятно колко естествено се чувствам вече, когато се занимавам с публикациите тук. В началото писането винаги беше съпътсвано с много вълнение и капка притеснение, а днес го чувствам като нещо, което се случва от само себе си. Наистина ми доставя удоволствие да пиша и съм изключително щастлива, че има хора, които не само четат това, което пиша, а наистина им харесва. Чувството да разбереш, че някой те чете не само от любопитство, но и наистина намира текстовете ти за добре написани и приятни за четене, е несравнимо. Самата аз смятам, че когато мислим нещо за хубаво, трябва да го казваме, защото не знаем колко много би означавало за въпросния човек. Затова и благодаря на хората, които през тази една година ме четоха и ми показаха/казаха, че са с мен в това ми начинание.
















След доста дълго време чудене за това какъв да е постът по повод годишнината на блога, реших да заложа на една от темите, за които най-много обичам да пиша и са ми най на сърце. Въпреки че започнах този сайт повече с идеята да е в модна насоченост, се оказа, че наистина много обичам да пиша за мотивация, lifestyle и каквото и да е друго, което ме вълнува. Връщайки се назад към старите си публикации, си давам сметка, че именно постовете на тези тематики са ми най-любимите.

Днес  реших да ви споделя кои са нещата, които успяват да приповдигнат моето настроение през есента, тъй като доста хора намират този сезон за тъжен понеже лятото е свършило, природата “умира” малко по малко и има повече мрачни дни. Преди бях чела, че през есента много хора изпадат в по-депресивно състояние, но някак не го възприемах напълно, защото не мислех, че сезоните имат толкова общо с настроението ни. Но тази година си дадох сметка, че наистина както аз, така и други хора, се оказват в някака дупка през тези месеци.


Затова ето няколко неща, чрез които да приповдигнем настроението си.
Като за начало- трябва да осъзнаем, че колкото е важно да се обградим от хора, толкова е важно и да прекараме време сами със себе си.
Когато сме тъжни, много пъти компанията на приятели успява да приповдигне настроението ни и да ни помогне да погледнем от по-позитивната и весела страна на живота. Но и трябва да оставаме сами, за да имаме възможността да се справим психически с нещата, които ни терзаят.
Съответно трябва и да намерим начин да изразходваме негативната енергия, която сме натрупали. За някои това може би става като рисуват, като пишат или пък спортуват.
За мен спортът е наистина нещото, което ми помага да се разтоваря и да се оттърся от лошата енергия.
И третото нещо, което ми помага, е да намеря красивата страна на този сезон. Есента е съспътсвана от безброй неща, които носят уют на душата ни, само трябва да ги оценим. Дали това ще са меките дрехи, дали това ще са топлите напитки, дали това ще са вкусните печени тикви или тиквеници или пък това ще са красивите падащи листа или красивите топли багри, всеки трябва да намери кое е това нещо, което стопля душата му.















В крайна сметка не бих определила есента като “депресивен” сезон, а като “чувствен”, като сезонът, в който всички чувстваме малко по-силно, размишляваме една идея повече и преживяваме с цялото си сърце всичко, което ни се случва.

Желая на всички страхотна седмица и една наистина хубава есен и ви благодаря, че ме четете и че ме подкрепяте в едно от нещата, които създават този уют в душата ми целогодишно <3


Comments

Popular Posts